Vasaloppssöndag

Sitter nu och kollar på Vasaloppet på tv, något av en tradition varje år faktikst :) Tycker att det är kul att det är så många som åker och det är inte bara proffs utan oxå många vanliga människor :) Har inte tittat sen start idag och jag följer det inte så noggrannt men det är kul att ha det igång på tv så man kan se vad som händer. Vill se när dom första går i mål oxå :) Brukar ni titta?

Älsklingen ligger ännu i sängen och drar sig :P Själv vill jag inte sova så länge på morgnarna dels eftersom jag blir tröttare då och dels för att halva dagen försvinner.

I övrigt blir det en lugn dag för min del och ladda inför långpass på jobbet sen :) Ska spela lite 3DS nu :D Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0