Mot Göteborg!

Idag bär det av mot Göteborg och Lisebergs julmarknad tillsammans med några jobbarkompisar och vår brukare :) Sa bli jättekul :D Synd bara att jag inte är frisk ännu :( Halsen är fortfarande svullen och det gör ont i örat så jag får käka Panodil idag. Först hade jag ont i båda öronen, igår var det vänstra och idag är det högra ^^ Men jag känner mig mycket piggare i alla fall :) Dock börjat få hosta nu.. Förbannelse över denna mycket olägliga och märkliga förkylning!
Snart dags att packa klart, kameran åker så klart med ;) Vi ska ses vid 10:30 men först ska jag stanna vid apoteket för inköp av mer Panodil :P Sen går tåget vid 12-tiden, i natt ska vi bo på hotell och i morgon går tåget vid 16-tiden :)
På söndag blir det sista Twilight-filmen på bio med Toloe :D Ska bli så spännande att se hur det hela slutar :) På måndag fyller min bror Patrik 30 år, tråkigt att jag inte kan vara där och fira honom, men jag har skickat kort och present och får slå en signal då i alla fall :) Hoppas ni får en bra helg! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0