Aktuellt

Har hållt på med massa städ och fix här hemma både igår och idag så därför uteblir träningen. Håller igång så mycket så jag inte orkar träna men i morgon blir det löpbandet igen :) Ikväll kommer Pia med familj hit och kanske Tore och Marketta oxå :) Så ska börja med maten om en stund.
I morgon är det jobb 10-12, inte så mycket men rätt skönt eftersom på måndag är det möte vid 14 och sen direkt efter jobbar jag och ända till 10 på tisdag och sen börjar jag igen vid 21 på tisdag ^^ Hoppas ni har en bra lördag :)
 


Kommentarer
toloe

Har du funderat över att gå med i viktväktarna?
Jag tror att det är lättare för dig att gå ned i vikt med deras hjälp

Kram

Svar: Ja jag har funderat lite över det men jag vet inte, jag vill försöka fixa detta själv i alla fall till en början. Det är svårt att gå ner i vikt men jag vill göra det på mitt sätt. Kram
Madeleine ♥

2012-10-21 @ 21:39:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0