Viktredovisning #4

Tyvärr har jag inte mycket att komma med denna veckas viktredovisning :( Som ni vet så har jag inte kunnat träna på grund av min förkylning så tyvärr har jag gått upp lite, och jag tror att det har en viss förklaring som inte har att göra med vad jag äter. Hur som helst så tänkte jag ta ny tag denna veckan så jag ska börja med ett pass på löpbandet idag. Får se hur det känns, hoppas det känns bra så jag kan fortsätta. Är ju ännu lite lite förkyld men mest bara täppt i näsan så jag ska ta det lugnt :) Hoppas jag kan återkomma nästa måndag med gladare besked. Såna här "bakslag" får man stå ut men när man blir sjuk så får jag ta nya tag nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0