Salladstips tack!

Jag förösker att se till att äta sallad varje dag och helst både till lunch och middag. Ibland blir det morötter, ibland sallad, gurka och majs (ibland tomat och paprika) blandat men det kan bli lite trist i längden. Så jag undrar om det finns någon bra och nyttig dressing att ha på eller om ni har tips på hur man gör salladen roligare? Vill oxå ha tips på fler grönsaker och sånt som man kan ha i salladen. Vet att lite äpplen kan vara gott i, men glömmer alltid bort det. Så salladstips tack!

Har förresten en salladsdressing med ganska spännande och goda ingredienser i (fick receptet av Bibbi) om ni vill att jag ska dela med mig?  


Kommentarer
toloe

Jag brukar ha balsamvinäger över salladen...testa ..det gör salladen godare

Svar: Tack Toloe! Ja det ska jag prova :)
Madeleine ♥

2012-09-24 @ 18:08:59
Anonym

En matsallad:
Rouccolasallad
Nyttigaste salladsosten
Lite knaperstekt bacon hackat
Tomat
Majs
Gurka
bröd krutonger (Fiber rostbröd delat i bitar, rostat i stekpanna, hög värme en tsk olivolja. )

Svar: Tack så mycket, ska prova :)
Madeleine ♥

2012-09-24 @ 21:35:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0