Ryggont

Slutade jobba för en timme sen ungefär :) Käkat lite mat och nu ligger jag med värmefilten under mig i soffan. Har så ont i höger sida och jag vet inte varför :( Har köpt hem Voltaren så det får Joel hjälpa mig med när han kommer hem. Hoppas det hjälper för jag hatar att ha ont i ryggen. 
Pratade med chefen idag på morgonen och jag fick ett nytt, preliminärt schema. Så skönt, slipper äntligen dessa poolturer :) Det är en trygghet att veta när man ska jobba. Det nya börjar gälla från 29:e april. Har fyra olika brukare på det nya schemat, varav två jag kan bra, en jag nyligen börjat hos och en helt ny som "bara" är ledsagning :) 
Ikväll står köttbullar på menyn, så det ska jag fixa senare. Hittade en kanal som visar Familjen Flinta så det kollar jag på nu :) Ska spana in några nya bloggar senare. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0