Städ- och fixardag

Har varit ledig idag så jag har passat på att städa och fixa med en massa saker. Bestämde mig för att ta rum för rum och städa riktigt ordentligt. Sovrummet och köket blev det idag så nu är det snyggt där :) Sängkläderna är bytta och några maskiner tvätt har det också blivit. Har haft den lilla tv:n igång så där har alla Ice Age-filmerna och sista Pirates of the Caribbean gått idag :) Då går städningen mycket lättare :P
 
Joel hjälpte mig att sätta upp denna tavlan med svenska fåglar som Joel haft i sitt barndomshem. Nu pryder den en av väggarna i köket hos oss :)
 
Nu är det ordning och reda i skafferiet, ser riktigt snyggt ut nu när jag fixat med det :)
 
Har även städat där vi förvarar bland annat köksmaskiner och grytor :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0