Hemma en stund

Jobbat 9-14 idag, sen åkte jag hem en stund för att börja jobba igen vid 16 :P Kan tyckas onödigt men det finns inget att göra i Alvesta i två timmar ^^ Sen så är det riktigt skönt att vara hemma om så bara en liten stund :P Jobbar till 21:30 ikväll.
När jag är ledig sitter jag och experimenterar med en nail art-blogg :) Det är riktigt roligt, men jag vet inte hur stort intresse det finns för en sån blogg? Tänkte visa hur jag gör mina nail arts, olika verktyg och dekorgrejer som finns samt tips och så :) Därför tänkte jag höra med Er om ni skulle vilja läsa en sån blogg eller om ni känner folk som skulle vilja det? Tänkte försöka göra bloggen så utförlig som möjligt, men jag är fortfarade något av en nybörjare när det kommer till nail art :P Berätta gärna för andra eller dela på din blogg. Tacksam för hjälp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0