Inget nytt

Händer inget speciellt här nu känner jag :/ Dagarna består mest av jobba, äta, sova. Försöker hinna med lite hushållsarbete emellan, idag strök jag kläder i 1,5 timme. Joel är hemma med en kraftig förkylning :( Är ofta hur mycket som helst att göra och ingen tid att göra det på. Finns hur mycket jobb som helst nu verkar det som och det är väl bra men ibland blir det lite väl mycket. Har mycket god lust att hitta på något eller åka iväg någonstans men nu finns ingen tid alls till sånt. 
Spelar Resident Evil nu en liten stund innan det är dags för jobb 16:45-08:30. Hoppas ni har en bra start på veckan! Kram ♥


Kommentarer
erikasblogg.se

Jag tycker ni borde boka en resa utomlands och åka iväg på bara ni :) Kram!

Svar: Ja det tycker jag med, men för det krävs pengar och tid ;) Kram
Madeleine ♥

2013-02-04 @ 17:54:37
URL: http://erikasblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0