Dag ett

Har varit en lugn dag idag, hela familjen tog sovmorgon till ungefär 10 :) Första dagen på året brukar vara ganska seg men jag tycker den har gått fort ^^ Fick broderier av min moster som jag har börjat lite på. Sen så har jag spelat en hel del Resident Evil på min Nintendo 3DS :) Eftermiddagen ägnade jag åt att göra sammanfattningen för förra året i föregående inlägg, det tog några timmar. Men det var kul att kolla igenom vad som hänt under 2012 :)
Hade ett trevlig nyårsfirande igår med familjen hos mormor och morfar. God mat (fläskfilé med nötter) och fika bjöds det på. Tittade först på Grevinnan och Betjänten (en underbar tradition), sen på cirkus Maximum (den jag såg med min brukare förra året) och filmen Grabben i graven bredvid, som gick på tv :) Strax före midnatt gick vi ut för att skjuta av några raketer :) När det var klart begav vi oss hem.
 
Tog en grogg under nyårsaftons kvällen, den bestod av Bacardi och Coca Cola :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0