Hejdå Gotland

Några timmar till sen så går båten vid 16:20 mot Oskarshamn. Det är som vanligt med blandade känslor jag lämnar denna ö för den här gången. Joel ska i alla fall möta mig vid båten för att köra mig hem med bilen :) Som jag längtar efter honom nu! ♥ Måste äta något på båten för jag är nog inte hemma förän 21:30 kanske ikväll ^^ I morgon tänkte jag sätta igång med träningen igen, det ska bli skönt :) Har faktiskt saknat det en del, har ju inte blivit så mycket nu under jul- och nyårshelgerna :P Tänkte ta och köpa mig ett nytt löpband då jag fick pengar i julklapp, dom är ju billiga nu igen och jag gillar att träna på det sättet. Får se när det kan bli :) Känner att jag har lite dålig koll på hur jag jobbar framöver så det måste jag kolla upp när jag kommer hem :P Hejdå Gotland, ha det bra så ses vi! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0