Jobbnytt

Pratat med chefen idag om jag kan få mer turer på mitt schema, eftersom jag är anställd på 100% och bara har ca 50% på schema. Hon sa att hon skulle titta på det nästa vecka, och eftersom det är en som jobbar hos en av mina brukare som ska va tjänstledig snart så finns det mer turer där :) Sen så ska jag snart börja gå bredvid på ett nytt ställe med :) Det är en del liknande arbetsuppgifter och så på det stället och så har jag varit där flera gånger och dubblat så det ska nog inte vara några problem.
Har mycket jobb framöver ^^ Jobbar 08:30-16:00 i morgon och 05:30-17:00 på fredag (så sjukt tidigt, men jag ställer upp för jag tror på att det lönar sig) och sen är jag ledig i helgen. Efter det är det 11 dagars jobb som gäller innan nästa ledighet ^^ På lördag ska vi ha födelsedagskalas för Joel :) Ha det bäst, chokladhäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0