Segt

Var supertrött igår och stupade i sängen redan vid 21:30-tiden ^^ Vilket var skönt eftersom jag skulle upp tidigt till jobbet idag. Ingen aning om varför jag var så trött men jag kunde inte hålla ögonen öppna. Jag och älsklingen tittade på filmen Frankenweenie, men jag kunde knappt koncentrera mig ^^ Kändes bättre idag i alla fall. Jobbat 07:45-17:00 idag. Köpte hem kyckling och potatissallad till oss att äta, sen tog jag en cykeltur inomhus ;) Tore är här nu och tittar på hockey tillsammans med Joel :) I morgon är det teammöte på eftermiddagen och sen ska jag jobba natten (21-10). 
Såg precis att mina aktier jag köpte för längesen har gått upp 125% sen jag köpte dom :P Nu ska jag njuta av mitt Bonaqua päron-vatten och en bit mörk choklad :) Ha det bäst! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0