Ramlösa

Har aldrig förr tyckt om kolsyrat vatten, inte ens lite. Men sen jag slutade dricka läsk, så saknade jag kolsyran märkte jag. Provade några olika märken av kolsyrat vatten men gillade det inte. Så jag gav upp, men efter någon månad provade jag Bonaqua Päron och älskade den! Har druckit den någon månad nu men den finns bara i små flaskor och det blir lite dyrt känner jag. Var hemma hos en bekant för knappt en vecka sen, och hon bjöd på Ramlösa Hallon & Björnbär och den gillade jag. Sen dess har jag provat några olika smaker och jag gillar dom flesta faktiskt :) Håller mig borta från kolsyrat vatten med citron eller liknande då jag inte tycker det passar ihop, vilket är lite konstigt för att vanligt vatten med citron är gott :P Idag dricker jag Ramlösa Rött Päron :) Så om du oxå vill sluta med läsk så rekommenderar jag kolsyrat vatten som ersättning. Det är ju nyttigt och gott, men du kan - liksom jag - behöva prova dig fram och vänja dig vid smaken :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0