Kycklingsallad

Började förmiddagen med en sväng till Blomsterlandet för att handla vackra blommor till rabatterna :) Supervarmt och fint väder även idag! Ganska mycket folk i stan redan på förmiddagen, men jag hittade det jag skulle. Tänkte att vi skulle plantera blommorna i morgon :) Bilder får ni se då :P
Joel har ägnat förmiddagen åt att vara i Olsäng och hjälpa till att lasta av hela flyttlasset vi höll på med igår :) Nu är han på väg hem tillsammans med han som kör lastbilen så om dryga två timmar ska jag hämnta upp dom. Så tillbaka till stan igen :P
Ikväll ska vi hem till Ola med familj då Julia fyller år och ska ha kalas :) Tänkte sätta igång med presentinslagning strax :) 
 
Bild från Instagram - följ mig: the_maddie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0