Fotovägg!

 
 
För två år sen började jag med detta fotocollage på väggen i vardagsrummet. Började med ett par bilder och sen har jag fyllt på vid några tillfällen. Idag fick jag hem ett gäng bilder som jag betsällt så nu har jag laminerat dom och satt upp dom på väggen så här :) Vissa bilder är flera år gamla och andra är nya. Det är lite roligt att titta på bilderna och tänka att varenda en av dessa bilderna har jag fotat :) Samtliga är oredigerade. Har slut på lamineringsplast i rätt storlek så jag ska köpa mer och förmodligen sätta upp fler bilder :) Så här såg det ut när jag började, det är några fler bilder nu om man säger så ;) Beställde även förstoringar på ett par bilder men det tar längre tid innan man får dom, men kul att ha något att vänta på :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0