Nya saker till dockhuset

Har ett tag funderat på vilka som kan tänkas bo i dockhuset jag håller på att renovera :) Gick in på Toysrus idag och hittade dess ursöta små möss från Sylvanian Families, och jag var bara tvungen att köpa dom ;) Har sett dom i någon reklam på tv någon gång, och dom ska egentligen tillhöra ett särskilt dockhus men det struntar jag i :P Det finns flera söta såna här djurfamiljer och det var liiite svårt att välja, men jag fastnade verkligen för dessa.
 
Var på Erikshjälpen och köpte två grejer dels massagesaken i trä på bilden och den lilla söta klockan med katter på (nästa bild). Tapetbiten hämtade jag på Rusta. Sen så var jag även på Panduro och köpte de resterande grejerna. Vad det blir av alltsammans får ni se längre fram :)
 
Svårt att se på denna bild kanske men hela figuren är kanske 3 cm hög bara :)


Kommentarer
erikasblogg.se

Åå de där små djuren lekte jag med när jag var liten. Hade flera av djurfamiljerna och även huset. Undra vart de tog vägen. Måste kolla mamma och pappas vind :)

Svar: Aha va härligt! Trodde att det var något nytt :P
Madeleine ♥

2013-10-05 @ 22:08:49
URL: http://erikasblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0