Otur

Händelse nr 1:
Skulle gå upp för trappan med en tvättkorg med mig (avlång rektangulär) och lyckades på något sätt snubbla i trappan och slå mig på tvättkorgen. Vet inte hur det gick till för det gick så fort men jag slog i ena framtanden i alla fall. Den är hel men gör fortfarande riktigt ont även idag. Kan inte bita ordentligt och det gör ont så fort jag kommer emot den :(
 
Händelse nr 2:
Satt i skrivbordsstolen och skulle pyssla med dockhuset. Molly hoppar upp i famnen på mig och då trillar min mobil ur fickan och landar på golvet. Får panik och kastar mig efter den, då jag tror att skärmen spräcks (ungefär vad som hände med min förra mobil). Detta resulterar i att jag lyckas sträcka någon muskel som sitter i nacken ut mot axeln :( Men mobilen är okej.
 
Nu väntar jag bara på händelse nummer tre då allt dåligt alltid brukar hända tre gånger :( Så ingen bra dag med andra ord! 


Kommentarer
Maya Lundberg

vilken fin blogg du har!! Kolla gärna in min:-)

Svar: Tack så mycket! Det ska jag :)
Madeleine ♥

2013-10-07 @ 21:46:29
URL: http://mayaalundberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0