Simone gjorde oss strömlösa

Som dom flesta vet så var det ju storm igår i större delen av södra Sverige. Här hade vi klass 3-varning. Blåste riktigt mycket och jag var på jobbet hela dagen, slutade 21:30 då det blåste som mest. Jag vågade inte köra hem så jag kollade med min arbetskamrat på det andra stället jag jobbar på om jag kunde komma dit och slagga på soffan, och det gick bra. Det passade mig bättre att vara på det stället än där jag jobbade hela dagen. Varför behöver vi inte gå in på. I alla fall så spenderade jag natten där och sen vid 07-tiden på morgonen kunde jag köra hem. Det är inte jättelångt hem men det låg flera träd vid sidorna om vägen som legat rakt över vägen på natten, så det var tur att jag inte körde hem då! På jobbet var det inte strömavbrott men väl här hemma. Strömmen kom tillbaka för en dryg timme sen efter att ha varit borta i cirka 20 timmar. Haha, man märker hur beroende man är av strömmen då! :P
 
Sov dåligt i natt så jag slappade i sängen en stund idag med katterna :) Rookie somnade med ansiktet i täcket :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0