Loka Pepparkaka och julmust

Köpte nyaste smaken på Loka förra veckan men inte hunnit testa den förrän igår. Måste bara säga att den är så god! Gillar du pepparkaksdeg så kommer du älska denna, vilket jag gör :P Gillar inte Loka egentligen men jag gillar att prova nya saker, och när jag insett att den smakar pepparkaksdeg så tog den slut fort ;) Måste köpa mer! 
 
Blev förvånad igår när jag handlade mat och insåg att dom redan börjat med julmust :O Är inte det liiiite tidigt? Men jag köpte några i alla fall för Joel älskar dom, men inte jag :P


Kommentarer
Emelie - Mamma till M

den med pepparkaka har jag letat, men den är slut överallt ;) så typiskt!! Är en riktig loka älskare så måste pröva denna.

Men ja, gud vad tidigt för julmust kan jag hålla med om!!!

Svar: okej den kanske är så populär :P
Madeleine ♥

2013-09-25 @ 13:11:48
URL: http://njutensmula.se
Mizca

Åh, tack för tipset. Måste hitta Lokan =)

Svar: :)
Madeleine ♥

2013-09-25 @ 16:31:23
URL: http://www.mizca.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0