Pysselprojekt - dockhus sneakpeek: tapeter

Tänkte visa er en liten sneakpeek på dom två tapeterna som jag fick med mig från min familj :) Jag har inte bestämt mig ännu för om jag ska använda dom eller ej men det får ni veta senare. 
Skulle gärna vilja göra ett badrum i dockhuset som är kaklat eller åtminstone ser ut som kakel, men hur jag ska lösa det vet jag inte ännu. Det tål att funderas på och undersökas vidare :) 
Har en idé om vad jag ska göra trägolv av så jag ska se om jag kan hitta och köpa detta idag :) Men mer om det senare.
Har även funderat på att måla om hela utsidan på dockhuset då jag inte precis gillar det som det ser ut nu :P Rött skulle nog vara fint tror jag. Ska se om jag kan hitta inomhusfärg idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0