Mina favoriter

Favorit...


  • komiker: Johan Glans, han är bara föör rolig
  • skådisar: Johnny Depp, Helena Bonham Carter, Cameron Diaz, Alan Rickman m.fl
  • sångare: Lars Winnerbäck
  • färg: Grön grönare grönast
  • mat: Köttbullar & fläskfilé
  • blogg: Erikas ;)
  • citat: Amor vincit omnia = Kärleken övervinner allt (latin)
  • landskap: Gotland i mitt ♥
  • årstid: Sommar (& vår)
  • instrument: Piano
  • film: Lord of the rings-trilogin & Twilight-filmerna & Avatar m.fl
  • låt: Curly Sue av Takida - the one and only
  • tv-serie: Family Guy & Solsidan
  • godis: Kinder Bueno & vit choklad - finns det nån som inte gillar choklad?
  • dryck: Coca Cola Vanilla - mums!
  • stad: Rom!
  • fika: Kanelbullar & kladdkaka
  • språk: Latin, trots att det inte talas längre
  • tv-program (just nu): Det är nog Pensionärsjävlar på 5:an
  • blomma: Ros & luktärt
  • bok: Phantoms av Dean R. Koontz
  • djur: Katter (både vilda & tama)
  • frukt: Mmm.. Mango!
  • bär: Jordgubbar & hallon & björnbär & blåbär & smultron (ja, jag gillar bär)
  • spel: The Sims & Angry Birds
  • serietidning: Hälge & Gustaf
  • färdmedel: Tåg eller flyg, kan inte bestämma mig
  • tv-kanal: 6:an - zappar annars och letar efter bra program
  • leksak som liten: Barbie & lego
  • affär: Solkristallen

 

 



Kommentarer
Erika

Se! Det blev ju jättebra :) Tack för reklamen ;)

2011-04-16 @ 22:19:37
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Tack! Lugnt ;)

2011-04-16 @ 22:22:53
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0