Not idly do the leaves of Lorien fall

Någon som vet var citatet i rubriken kommer ifrån och vem som säger det? ;)

Tänkte gå ut förut på promenad, men det började regna och då tappade jag lusten. Så nu sitter jag och spelar ts3 och kollar på film, ja just det filmen som citatet kommer från :) Joel är inne hos sin bror och kollar på hockey som vanligt ^^ Går i alla fall bra för Lakers. Får se om jag går ut på promenad senare om vädret är bättre.

Katterna fick komma ut i koppel och rastas lite idag :P Fluffy tröttnade dock efter typ 5 min och ville gå in, men Rookie var ute en stund till :) Nu ligger båda och sover, Fluffy på en värmedyna och Rookie på en klösmöbel.

 

En gammal sort av snödroppe som vi har i trädgården :)

Fotograf: Madeleine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0