Onsdag

Idag har jag, mamma och pappa varit i stan och handlat mat. Vi käkade hamburgare på Frasses oxå ^^ Sen på eftermiddagen var jag i stan med Magnus, han skulle lämna in grejer till deklarationen bland annat. Gjorde några andra ärenden med :)

Vädret har varit soligt och fint men ganska kallt idag, inte mer än 15 grader som mest. Det är ju egentligen inte kallt men det känns kallt eftersom jag blivit van vid 20-22 grader :P

Började rensa bland bilderna på mina föräldrars data, jösses vilken röra ^^ Ska nog fortsätta med det i morgon. Hittade bland annat bilderna från min resa till frankrike 2007 :D Tänkte ta med dom bilderna och några till hem på ett usb-minne. Vet att det nånstans ska finnas supergulliga bilder på älsklingen som jag ska leta reda på!

Sorry för att det blir lite dåligt med uppdateringar, men jag känner inte att jag vill hänga vid bloggen när jag är här. Vill ju passa på att umgås med folk och göra saker som jag inte har möjlighet till annars :) Försöker iaf slänga in ett inlägg om dagen.



Kommentarer
Frida

Här i Skåne har det varit över 30° i solen. Nästan lite för varmt . Var bor du? :)

2011-04-27 @ 22:38:58
URL: http://www.septemberbacken.se/
Madeleine

Oj, det är varmt ^^ Jag bor utanför Växjö, men är född på Gotland där jag är just nu :)

2011-04-28 @ 12:22:03
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0