Trädgårdsarbete

Seneftermiddagen har idag ägnats åt ca 3,5 timmes träsgårdsarbete :) Det mesta av den tiden rensade jag ogräs och tampades med diverse insekter, maskar och en massa spindlar i olika storlekar. Planterade ut luktärten idag och bellisen som jag köpte på marknaden. Hoppas att dom växer bra! Luktärt är så fantastiskt fina.

Hemglassbilen kom förbi vårat idag så jag köpte två sorters glass, gott när det är så här varmt och mysigt ^^ Kommer inlägg om det senare ikväll när jag smakat båda sorterna.

Ikväll grillade Joel bakpotatisar och majskolvar, till det hade vi kyckling-curryröra, mums :)

 

 

 

Fotograf: Madeleine

 

Luktärerna är planterade precis vid ingången så jag hoppas dom blir jättefina, och man kommer se dom direkt när man kommer till huset och ska gå in i huset :) Jag har köpt en "ställning" som dom ska kunna klättra på när dom blir större. Tänkte att älsklingen skulle få sätta upp den senare.



Kommentarer
Erika

Åh va fint det kommer bli!! Luktärter är så väldigt fina och luktar gudomligt!

2011-04-20 @ 19:21:40
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Jag hoppas det! Du får komma hit och titta sen när dom blommar :)

2011-04-20 @ 19:25:12
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0