Inför blodgivningen

Idag är det dags för blodgivning igen :) Tror det är 4:e eller 5:e gången. Så nu sitter jag och dricker en massa eftersom det är viktigt att göra det innan man ska lämna blod. Det är bara att dricka så mycket man orkar :P

Tänkte ta bussen 10:50 in till stan, och sen tar jag bilen hem för jag har nåt ärende på stan oxå så då slipper jag stressa, vilket man inte orkar när man gett blod. Synd bara att det är sånt tråkigt väder ute, regn och blåst :( Måste gå upp till busshållplatsen oxå, tur att det bara tar 10 minuter. Hatar sånt här väder, jag som trodde det skulle snöa idag. Ha en skön fredag så hörs vi senare ♥ Kram!

 

Googlebild



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0