Bad och blodsugare

Bad!

 

Grymt fin solnedgång :) Solen var så vacker att jag inte kunde slita blicken från den, alldeles blodröd...

 

...synd bara att inte bilderna gör solnedgången rättvisa ^^

 

 

Blev biten av en fästing idag och fem myggor.. Jag reagerar ganska starkt på myggbett så det blir stora utslag som kan börja klia igen flera dagar efter jag blivit biten.. Fästing har jag aldrig haft förut, men det kliade utav bara f*n kan jag tala om! Dock slutade det efter jag badat. Förbannade blodsugare!

Bilderna är tagna med en mobil och därför inte så jättebra kvalité.



Kommentarer
toloe

vilken underbar solnedgång

2011-06-07 @ 11:01:20
Madeleine

Den var ännu mer underbar i verkligheten :)

2011-06-07 @ 11:11:13
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0