♥ Dag 7 – Min älskling

Min älskling heter Joel Tunroth och är fyra år äldre än mig. Han är född här i Småland och han har två bröder och två systrar. Joel arbetar med att reparera datorer.

Vi började prata via internet i mars 2006 och efter några månader med telefonsamtal, chatt och sms bestämde vi för att ses , vilket blev i juli samma år. I början hade vi distansförhållande eftersom jag bodde på Gotland och han mitt i Småland, så det blev mycket pendlande. Samma dag som jag slutade gymnasiet, den 8/6 2007, förlovade vi oss. Vi flyttade ihop först i september 2007 och vi bodde i lägenhet tills julen 2008, då vi flyttade till det hus vi bor i idag. Den 25: juli i år har vi varit tillsammans i 5 år, vilket är helt sjukt underbart <3

 

Joel som South Park-figur

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0