Nu är jag på Gotland =)

Kom fram till ön vid midnatt ungefär, ganska drygt men tur att jag har min snälla bror Patrik som hämtade mig vid båten. Sen var det bara i säng direkt ^^
Idag var jag och mina föräldrar i Visby och handlade mat och så, trevligt. Idag är det även mammas födelsedag, hon fick fyra fulla kryddburkar (från Ikea), ett kort och lite godis av mig. Verkade i alla fall uppskattat :)
Skönt att träffa alla igen, har till och med fått träffa Ebba redan :D Söta lilla Ebba. Har varit riktigt soligt och varmt här idag, upp mot 12 grader ett tag = inte alls dumt! Dock blåste det en del. Kommit upp fina vårblommor här; vintergäck, krokus och snödroppar. Tog lite bilder så dom lägger jag kanske in här i morgon (har inte sladden som behövs, just nu).
Har även varit med ute lite i ladugården idag, där vi bland annat firade mamma med tårta. Ebba var också med, hon försökte ge kalvarna vilket inte är så lätt när man är 2,5 år :P Så jag fick hjälpa henne lite.

Citat från mamma idag: "Burr, sa Casper när han fick se en naken gris". Helt appropå ingenting alls, jag och min bror Magnus höll på att dö av skratt. Min mamma är lite knasig ibland, men rolig!


Dagens hiss: Äntligen hemma på Gotland igen
Dagens hiss2: Vårvärmen
Dagens diss: Blåsigt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0