Sista dagen på ön för nu

Då var det sista dagen för mig på Gotland för den här gången, alltid blandade känslor att åka tillbaka. Samtidigt som jag vill åka hem så vill jag stanna ^^

Idag ska jag i alla fall hälsa på min "gamla" vän Linda :D Ska bli kul! Alltid lika trevligt, synd bara att vi inte kan träffas lite oftare.

På förmiddagen idag så bakade jag två drömrulltårtor till, eftersom mamma är tokig i dom och säger att hon inte kan göra dom själv (vilket hon visst kan) :)

I morgon blir det lång resa hem till Gemla igen, börjar med biltur in till båten kl 06.20 - båten går 07.20 - bussen går 11.25 och sen är jag framme i Växjö runt 14-tiden för att sen ta bilen och åka till affären och handla mat och till sist hämta Joel på jobbet och åka hem :) Så lång dag, men med musik/film i mobil och ds så går det bra.


Dagens hiss: Träffa Linda
Dagens diss: Det regnar och blåser ute




Byebye Gotland and hello Småland :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0