Längtar till helgen!

Åå va jag längtar till helgen nu, inget jag vanligtvis brukar göra då helger inte är så speciellt för mig eftersom jag har så oregelbundna arbetspass :P Anledningen till denna längtan är att vi ska hämta vår nya lilla kisse då! :D Hurra!

Sen så är det löning på fredag oxå, vilket innebär att jag ska in till stan och handla mat/shoppa :) Ska köpa torrschampo till mitt hår så jag äntligen kan få prova det. Kanske ska köpa dyrare schampo/balsam oxå. Har planer på att köpa lite mer garn och pysselgrejer eftersom jag är grymt sugen på det :P

Tittade noga på mitt hår idag och det verkar ha tappat färgen :/ Därför misstänker jag att jag fått tag i toning och inte permanent hårfärg. Det skulle förklara varför det inte luktade så starkt som det brukar när vi färgade håret, varför det har färgat av sig på kudden när det varit blött och varför mitt hår nu är mer brunt än rödbrunt. Illa! Måste därför inhandla ny hårfärg i helgen, eftersom jag var riktigt nöjd med den färgen som det var i början så att säga.

 

Brände mig på strykjärnet idag :( Aj!



Kommentarer
toloe

Du glömde nämna bion ;)

2011-11-23 @ 16:15:39
Madeleine

Hur kunde jag glömma det?! Det är ju nästan det allra bästa med helgen :)

2011-11-23 @ 17:21:59
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0