Sjuk..

Förbannelse.. Har åkt på en förkylning (igen) så jag kan inte jobba ikväll :( Kom mer eller mindre som ett bombnedslag igår kväll. Annars brukar det kännas ett par dagar innan det bryter ut ordentligt, så man hinner motarbeta och kanske bli av med den. Men inte den här gången, min "förkylningsmedicin" funkade inte trots att jag tog extra mycket. Har ont i huvudet och halsen och känner mig helt slö och seg :(

Så idag blir det en sjukdag i soffan med täcke och tv/film. Kanske orkar jag spela lite på datan oxå. Sitter just nu vid tv:n med en flaska med apelsinjuice. Har tyvärr bara bafucin som halstabletter hemma men dom får man bara ta en varannan timme av. Så älsklingen får köpa hem vicks blue eller nåt efter jobbet.

Hoppas ni mår bättre än jag ♥



Kommentarer
Erika

Usch då vännen, inte skoj med halsont. Jag känner med lite tendenser till det och hoppas verkligen att det inte bryter ut. Krya på dig! Kram.

2011-11-15 @ 12:29:19
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Nej, det är verkligen trist att vara förkyld.. Hoppas du klarar dig från att bli sjuk :) Tack! Kramar

2011-11-15 @ 12:51:29
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0