Träning och sånt

Har ju inte tränat nu på ett tag eftersom jag varit sjuk. Funderade på att träna lite idag men jag är fortfarande trött efter tre jobbnätter och sen så skottade jag snö när jag kom hem från jobbet så det får räcka för idag :P Men i morgon borde jag kunna ta ett pass på cykeln.
Har tyvärr fått svårt att svälja igen då halsen känns svullen precis som förut men jag känner mig inte sjuk. Får se hur jag mår i morgon men jag får nog ringa vårdcentralen så dom får titta på det tror jag. Inte alls kul för det försvann ju och så kommer det tillbaka :( Irriterande..
Är så sugen på att göra en julskinka snart, det är ju så otroligt gott ;) Kommer nog inte kunna vänta så värst länge till om jag känner mig själv rätt :P Hoppas ni har en bra start på veckan ♥ 


Kommentarer
toloe

Hej!!
Vad sägs om att bowla nästa vecka torsdag eller fredag? Passar nån av dom dagarna dig?
kram

Svar: Hej! Ja det kan vi nog göra, som det ser ut just nu så är jag ledig båda dagarna. Men kan inte garantera det då jag måste ta jobb som dyker upp. Men vi kan väl säga torsdag? Kram
Madeleine ♥

2012-12-03 @ 23:28:12
Anonym

dom har tyvärr inga lediga tider på torsdag vad sägs om onsdag eller fredag nästa vecka istället?

Svar: Jobbar till 10 på onsdag så då har jag bilen, det kan passa på eftermiddagen då :) Kram
Madeleine ♥

2012-12-04 @ 19:22:51
toloe

det är jag som är anonym:))

Svar: okej :P
Madeleine ♥

2012-12-04 @ 19:23:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0