Lördag

Jag har jobbat hela natten så har inte varit hemma så länge ännu. Har spelat God of War ett tag nu idag. Snart tänkte jag åka in till stan, ska bland annat handla mat :)

Idag är det lite varmare ute :) Så hoppas det fortsätter så här! Nu vill jag ha sommar på riktigt.

Har haft lust att måla naglarna ett tag nu så det kanske blir av senare :P

Annars händer inte så mycket vad jag vet, i morgon blir det jobb igen. Joel är och hjälper Ola med hans hus just nu så jag väntar på att han ska komma hem så jag kan sticka :P Har fått skatteåterbäringen nu i veckan förresten, det gillas skarpt :D Ska spara dom tills jag ska ha min minisemester med familjen i mitten av juli :)

Hoppas ni har en bra helg! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0