Söndag

Har haft en jobbig dag på jobbet :/ Kan inte säga varför men det har varit tufft.. Så nu är jag ganska sliten känner jag. Men det ordnar sig nog.

Nu fixar vi med maten och det blir fisk :) Sen senare blir det film, förmodligen Iron Sky ^^ Köpte lite grejer igår som jag tänkte visa er senare :)

Igår kväll åkte vi upp till Ola med familj och hade en supermysig kväll med fantasktiskt god mat och trevligt prat vid elden :) Blev lite dramatik där ett tag eftersom deras grannes hästar var på rymmen, det var nog sju stycken :P Men det var kul, och det bästa var nog Majsan (deras katt) som var så modig :) Det näst bästa var att jag och Ola vann i kubb över Joel och Bibbi :P Härlig kväll! 

Ha en fortsatt bra söndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0