Simning med Toloe

Har varit i simhallen idag med Toloe och simmat, suttit i bubbelpoolen och bastun :) Det var riktigt skönt och jag funderar på att gå oftare till simhallen och simma :) Men jag vet inte om det blir Alvesta eller Växjö, har aldrig varit i simhallen i Alvesta så får väl gå dit och kolla någon dag. 
I natt blir det jobb 21-10 och efter det ska jag till kontoret och fixa några saker för att sen bege mig till nya jobbstället för delegering med en sjuksköterska. Sen har jag inget mer jobb enligt nya schemat denna veckan, men jag ligger tillgänglig så jag kanske blir inringd ^^ 
Idag är det 6 dagar kvar till Köpenhamn :D Håller tummarna för att det inte ska regna! Hoppas ni har en bra onsdag :) Kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0