Game & Watch - Safebuster

 
Har rensat och städat förrådet idag (jisses viken tid det tog!) och då hittade jag bland annat detta gamla spel från Nintendo :) Spelade en hel del när jag var liten men jag misstänker att mina bröder ägde detta innan mig :P Har två stycken till men jag har inte hittat dom :( Har även Donkey Kong Jr och Green House. Såg på Tradera att det finns många spel av typen Game & Watch så kanske lägger något bud ;)
Spelet i sig är mycket enkelt. Man är en polis som ska fånga bomber i en slags "behållare" som brottslingen slänger mot en. Tyvärr är batteriluckan på baksidan borta så man får hitta på någon annan lösning för att kunna spela :P Dessa typer av spel såldes på 80-talet. Någon av er som känner igen såna här spel?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0