Back in Småland

Kom hem ganska sent igår så jag orkade inte starta datan :P Idag har jag handlat mat och så i Växjö och lagat korvsoppa till lunch. Ska packa upp lite hade jag tänkt och plantera spindelliljan jag fick med mig hem snart hade jag tänkt :) Idag är det först finalen i JVM och sen så spelar VLH, så hockey hela dagen ^^ 
Ikväll blir det fläskfilé och pommes :) Har inte så mycket jobb inbokat denna månaden så jag får vara tillgänglig mycket. Hoppas på att jag och Joel kan planera vår julklapp denna helgen så jag har något att se fram emot :)
Har läst på Facebook att många redan städat ut julen, men jag väntar lite med det. Dels så gillar jag verkligen min lilla söta gran och dels så har jag en julskinka i ugnen nu för dom är ju billiga ;) Ha en superskön helg! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0