Famil Guy

Bestämde mig för att måla Family Guy-karaktärer nu :) Tänkte visa er hur skisserna ser ut innan jag målar dit färg. Har en förmåga att trycka ner pennan för hårt när jag skissar så det syns när jag suddar, det är något jag måste öva på! Sen så ändrar jag ibland småsaker när jag målar med färg, till exempel Stewies ögonbyn (men jag kanske målar dit dom). Målar "kanterna" med tusch och denna gången blev det lite knas vid Lois öga så därför ser det ut som det gör, men men så kan det bli. Alla bilderna är fotade med Sammy Jr (mobilen).
 
Brian - med färg
 
Brian - skiss, innan färg
 
Peter - med färg
 
Peter - skiss, utan färg
 
Lois - med färg
 
Lois - skiss, utan färg
 
Chris - med färg
 
Chris - skiss, med färg
 
Stewie - med färg
 
Stewie - skiss, utan färg


Kommentarer
Frida

Älskar när du visar teckningar du gjort! Du är så duktig! Ser gärna fler kreativa saker du gjort/gör.

Kram

Svar: Tack så jättemycket! :) Kramar
Madeleine ♥

2013-04-01 @ 10:51:02
URL: http://www.septemberbacken.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0