Kallaste mars på länge

Fy fan för denna kyla säger jag bara! Jag har ingenting emot vintern (snön) men det är jobbigt när det är så kallt och blåsigt ute som det har varit både igår och idag :( Nej, nu röstar jag för vår och värme! Har dock hört att det ska bli ner mot 15 minus till helgen... Nu till något annat:
Min kusin (min "syster") som för tillfället befinner sig i Chile, där hennes pojkvän bor, skadade sig illa för lite mer än en vecka sen ungefär. Hon höll på att jonglera och föll fem meter rakt ner i kullerstenen. Bröt nacken och skadade både armar och ben och fick stora sår :( Tack och lov överlevde hon! Nu har hon blivit opererad och får inga men för livet. Har varit så orolig för henne under denna tiden och hon är ju så långt borta så man kan inte bara åka dit och hälsa på heller. Som tur är mår hon bättre nu och har fått lämna sjukhuset. Vi umgicks mycket som barn, då hon bara är tre år yngre än mig och vi var som systrar då. Är fortfarande ska jag väl säga även om vi inte umgås så mycket längre. Älskade kusin du finns alltid i mina tankar ♥
Nu ska vi snart titta på film i sängen och ha lite mysigt :) Har köpt billig akvarellfärg på Netto idag så det tänkte jag roa mig med oxå. Är inte ett dugg bra på att måla men det kan va roligt ändå :P Kanske får ni se något av vad det blir, kanske inte ;) Kram på er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0