Inte på topp

Idag hann jag inte med bloggen alls, men det gör väl inget? :P Jobbade 8-12 och 13:30-21:30 och sen hade jag sån huvudvärk att jag bara duschade och sen dök ner i sängen. Idag har jag jobbar 07:30-14:30 och varit yr hela tiden, ingen höjdare men jag fixade det ^^ Så jag är helt klart inte på topp just nu.
Ute blåser och regnar det om vartannat och Joel är i Gransholm och hjälper nyinflyttade Jon & Erika att klippa deras gräsmatta. Själv har jag precis läst igenom en drös blogginlägg på Bloglovin och pratat med mamma i telefon :) Det är ju mors dag. Dom skulle iväg till mormor och morfar ikväll och jag önskar jag kunde följa med :)
Helt galet att det bara är tre veckor kvar tills semstern! Gotlandsresan är bokad - 17/6 till 10/7 - som sagt :) Blir en lugn och tidig kväll för i morgon är det dags för jobb (07:30-14:30) igen. Tänkte ta en runda in till Växjö efteråt för att handla :) Jordgubbarna är ju slut ;)
Har sån lust att fota men jag vet inte vad bara :P Får se om jag hittar någon inspiration. Ha en skön kväll! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0