Ny låst blogg!

De närmaste dagarna kommer jag "stänga" (=inte använda men inte heller ta bort) den här bloggen och påbörja en ny blogg som jag har låst (lösenord krävs) :) Andledningen till detta är bland annat att jag vill veta vem som läser min blogg så jag vet vad jag kan skriva. Sen så vill jag kunna blogga lite när jag vill och känner för det och inte behöva känna att det jobbigt att jag inte skriver varje dag. Så hojta till om du vill ha adress, användarnamn och lösenord för nya bloggen :) Obs! Inget aprilskämt!


Kommentarer
Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Sv; Ja men visst är dem! Önskar de vore sådär små och skyldiga jämt! :)

2014-04-01 @ 17:49:20
URL: http://ensvartko.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0