Paus? Slutet?

Har haft minimal blooglust den senaste tiden, men vad det beror på kan jag inte svara på faktiskt. Tidigare har jag alltid känt att jag har något att skriva om men nu var det ett bra tag sen jag kände på det sättet. Så det blir mer eller mindre en (automatisk) bloggpaus nu medan jag funderar på om bloggen ska läggas ner eller ej. Har hittat två grupper (fotogrupper) på Facebook nyligen, så jag känner nu att FB och Instagram tillsammans täcker min lust att dela med mig av mina bilder och annat. Men jag ska ta mig en ordentlig funderare på detta. 


Kommentarer
erikasblogg.se

Förstår hur du tänker. Jag har ju också varit i de tankarna som du vet. Men jag kör nog på lite till. Sen tycker jag nog att det verkar hända en del saker i ditt liv just nu (husletande?) som kan vara skoj att läsa om :) Kram!

Svar: Du kan få adressen och lösenord till min nya blogg om du vill?
Madeleine ♥

2014-04-01 @ 16:08:56
URL: http://erikasblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0