Info om bilderna i bloggen

Tänkte berätta lite om bilderna som jag lagt in i menyn här i bloggen :) Översta bilden är så klart en bild på mig (hösten 2006), nästa är på våra katter Rookie och Fluffy (vintern 2010), sen har vi en bild på Fluffy som liten tillsammans med hennes syskon (sommaren 2007), den efter det är på mig som liten (1989 tror jag), näst sista bilden är på mig och Joel (våren 2007) och den sista tog jag idag på katterna.

 

Bilden på mig som liten är en av mina favoritbilder på mig själv (jag har inte så många). Pappa tog den bilden och den blev årets bild i Gotlands fotoklubb det året, tror till och med att den var med i tidningen :) På min tröja står det "Anything boys can do, girls can do better".

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0