Intervju om sommarjobb!

För en liten stund sedan ringde en kvinna från Alvesta kommun (Socialförvaltningen) och pratade om sommarjobb som personlig assistent hos dom :) Har varit inne på deras hemsida och fyllt i formulär om sommarjobb där. Förhoppningsvis går det bra och jag får jobb där i sommar, och vem vet dom kanske behöver mer personal sen. Om jag får det här jobbet i sommar, så blir det kanske inget med utbildningen som arbetsförmedlingen ska ha för jag vet inte om dom två krockar, ska kolla upp det senare. Men annars kommer jag söka den andra utbildningen (ky) som är i höst i så fall, det var sista anmälningsdag i juni så det är lugnt med det. Det är ju inte säkert att jag får sommarjobbet eller att jag kommer med på utbildningen, men om allt går vägen så har jag uppbokat vad jag ska göra ett bra tag framöver :)

 

Önska mig lycka till :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0