Utbildningar

Fick idag brev från Lernia angående en valideringsutbildning som jag sökt till. Där stod att jag skulle på studiebesök och att jag skulle maila och boka in tid, vilket jag tänkte göra men inte hann eftersom en kvinna hann ringa först. Vi bokade in ett möte/studiebesök tillsammans nästa måndag. Hoppas allt går bra och att jag sedan kan börja så fort som möjligt :)

Blev intagen på ky-utbildningen för flera veckor sen och tackade ja, men jag får avsäga mig den om jag kan börja på Lernia istället. Tror Lernia-utbildningen är bättre för min del, eftersom då kan jag förmodligen jobba samtidigt som jag pluggar och så blir jag undersköterska efteråt (vilket det inte verkar som att man blir av ky-utbildningen).

Återkommer med mer info om detta senare. Hoppas även få något besked från chefen snart om jag får fortsätta på jobbet även i höst. Enligt mina arbetskamrater kommer det finnas behov av folk framöver oxå. Skulle vara jätteroligt i så fall. Men det bästa vore så klart en fast anställning, det skulle helt klart göra mig överlycklig :) Vi får se vad framtiden bär med sig :)

Snart väntar i alla fall en lång jobbhelg ^^

Nu ska jag gå ut på promenad eftersom jag har lite ont i ryggen. Ha det underbart allesammans!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0