Ändrat jobb

Skulle egentligen ha gått bredvid på det nya stället ikväll, men dom behövde mig vid min vanliga brukare så jag får jobba där istället ikväll :) Dom skulle ändra datum för min bredvidgång så jag får se när det blir. Kanske hinner jag dit någon gång innan jag åker :) Det är så typiskt att det alltid ska krocka ^^

Idag ska jag fortsätta med fix och trix här hemma till lördag. Ska kanske göra knäck med :) Verkar som att Joel mår lite bättre idag, så hoppas han mår bra på lördag så vi inte behöver flytta detta.

Hoppas ni har en underbar dag ♥



Kommentarer
Marika

Tråkigt att det krockar! :/ Ha en underbar dag du med! Kram

2011-12-15 @ 17:25:19
Madeleine

Ja det har en förmåga att göra det :P Men det är ingen fara, får skjuta fram det bara. Kram <3

2011-12-15 @ 21:56:25
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0