Bästa lördagen på länge!

Wow, har haft en fantastisk kväll här hemma med min älskade Tunroth-klan! :D Vi har ätit gott, pratat och skrattat :) Fick både beröm (för maten bland annat) och presenter när alla kom :) Visar bilder i morgon.

Hann tyvärr inte fota all mat så Erika om du läser detta kan du väl mejla över bilderna du tog på maten? ;) Hann inte fota det sista julpyntet så jag gör det i morgon (läs: senare idag) jag lovar :)

Blev en hel del mat över så det blir till att äta rester och frysa in :P Gott!

 

Saffranspannkaka till fikat :)

 

Lite gottis :P Tyvärr så kollapsade mitt pepparkakshus så jag fick slänga det XD

 

Brödet ^^

 

Tallrikarna :)



Kommentarer
Erika

Tusen tack för en mysig kväll! Jag kan absolut maila över bilder, till vilken adress? KRAM.

2011-12-18 @ 10:58:28
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
pia

Även jag får tacka för en supertrevlig kväll. och massor av god mat:)

2011-12-18 @ 11:03:40
Madeleine

Tack själva! :D Kram på er! Erika: maila dom till adressen som står här på bloggen i info-rutan :)

2011-12-18 @ 11:09:53
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0