December månad

Just nu är det väldigt lugnt på jobbfronten tyvärr :/ Måste åka till kontoret och snacka med dom om mer jobb. Hoppas på att det dyker upp mer jobb så länge :) För tillfället har jag inget inbokat, men det brukar ändra sig snabbt.

Så om dagarna roar jag mig mest med att sticka en gris :P Ni får se när den är klar ;)

Ska ta och planera och boka Gotlandsresan snart, men det lutar åt två veckor i alla fall över jul och nyår :) Julen är ju till för att spendera med familj, släkt och vänner. Mitt gamla kompisgäng från gymnasiet har pratat om att träffas och spendera en dag/kväll tillsammans vid jul, hoppas verkligen det blir av :D Vi har inte träffats alla på en gång sen studenten, så det är 4,5 år sen ungefär.

Hoppas på att hinna träffa Toloe någon gång innan jag åker till ön :) Vi får hitta på något när din fot har blivit bättre!

Förutom detta så väntar jag delvis tålmodigt och delvis ivrigt på att min amaryllis och mina hyacinter ska slå ut :) Kommer fota och lägga upp här när det händer ^^

Vad det gäller julklappar så är nästan allt klar, ska köpa en till julklapp till älsklingen hade jag tänkt (inte säker på vad ännu) och så gör jag en halsduk till min brorsson Jonathan som oxå ska bli en julklapp :)

Snart ska jag iväg till Alvesta en sväng och köpa kinamat, gott! :) Tänkte gå in på Netto en sväng oxå och se om dom har något spännande, gillar den affären - dom har mycket billiga och bra/fina saker där :)



Kommentarer
Malin

Det luta mer åt att köpa dom vida byxorna. Men det bero på om dom sitter bra!

2011-12-08 @ 19:09:37
URL: http://www.malinasworld.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0