Gott nytt år!

Så var vi framme vid sista dagen på år 2011 :) Idag har Jonathan varit här och ska vara här tills fredag, men jag åker hem på onsdag. I morgon kommer Joel och åker hem samtidigt som mig så klart :) Längtar ♥ Var ute och försökte fota hönsen och ankorna idag, men det var inte så lätt :P
Fick ett pussel utav Magnus idag på 1000 bitar som jag har påbörjat :) Oj vilken tid det tar men kul är det. Har fått lite hjälp av Patrik och pappa. Hoppas jag hinner klart innan vi åker hem ^^
Ikväll ska vi hem till mormor och morfar för att fira nyårsafton :) Vad jag vet så ska vi i alla fall äta mat där, kolla på Grevinnan och betjänten på tv (tradition) och smälla nyårsraketer vid 12-slaget :) Annars blir det mycket prat skulle jag tro. Förutom min familj och Jonathan så vet jag inte vilka som ska dit.
Gott nytt år alla kära läsare! ♥


Så här långt har vi hunnit hittills :) Tänkte ni kunde få följa utvecklingen så att säga :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0